بچه های سایبری

جنگی که بود ، راهی که هست
بچه های سایبری

بچه های سایبری لبیکی است به فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری

آخرين نظرات
دوستان

کلیپ تصویری جانبازان و شهدا با صدای حامد زمانی

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ق.ظ

کلیپ تصویری که براتون قرار دادم یکی از بهترین و زیباترین کلیپ هایی که برای جانبازان و شهدا ساخته شده،تو این کلیپ بر روی صدای حامد زمانی تصویر قرار داده شده و کار قشنگی شده .پیشنهاد می کنم ببینید.

بر روی play کلیک کنید تا تصویر نمایان شود!

(جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید)

دانلود از بچه های سایبری
حجم: 7.67 مگابایت
هزینه دانلود : صلوات جهت تعجیل در فرج آقا حجت بن الحسن

و من الله توفیق...

نظرات (۲)

  • std screening near me
  • سلام، فقط از طریق وبلاگ خود از طریق گوگل مطلع شدید و
    متوجه شد که این واقعا آموزنده است. من قصد دارم
    مراقب باشید برای brussels. من قدردانی خواهم کرد اگر این را در آینده ادامه دهید.
    بسیاری از افراد از نوشتن شما سود خواهند برد. به سلامتی!
    عالیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی