بچه های سایبری

جنگی که بود ، راهی که هست
بچه های سایبری

بچه های سایبری لبیکی است به فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری

آخرين نظرات
دوستان

بعضی از فتواهای مضحک عالمان وهابی

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ق.ظ


بازدید از فیس بوک حرام است؛ حرام است حاجی اضافه وزن پیدا کند؛ آتش‏نشانان روزه کله‏گنجشکی بگیرند؛ هنگام قطع برق روزه نگیرید؛ هرکس از آنفلوانزای خوکی بمیرد "شهید" است!؛ مرگ به سبب طاعون، شهادت است؛ با کشتن هفت محب اهل بیت، بهشت بروید!؛ خوردن گوشت ذبح شده بدست شیعیان حرام است!؛ همسایه می تواند زن وشوهر همسایه را طلاق دهد!؛ گفتن بسم الله الرّحمن الرّحیم بدعت است؛  قامت خدای وهابیت 60 ذراع است! (آنان قائل به جسم بودن خداوند هستند!) خوردن گوشت جن حلال است!؛ هم کاران بی‏نماز خود را بکشید!؛ مسلمانی که بر اثر ایدز بمیرد شهید است!؛ هیچ یک از اشتباهات و خلاف های صحابه را نقل نکنید؛ «بستن کمربند ایمنی حرام است! زیرا مانع قضا و قدر می شود!؛ شستن گوشت قبل از پختن بدعت است!؛»

 مفتی آنان می گوید: در طول قرون متمادی اهداء گل (طبیعی یا مصنوعی) هیچ گاه جزء سنّت عیادت از بیماران نبوده و این عادتی است که از بلاد کفر وارد شده و عدّه ای که ایمان ضعیفی داشته اند، از آن ها تأثیر گرفته و این عادت را انتقال داده اند. حقیقت این است که بردن گل نفعی برای بیمار ندارد، بلکه تشبّه و تقلید محض از کفّار محسوب می شود و نه هیچ چیز دیگر، و فقط خرج کردن پول در غیر راه درست است که این اعتقاد فاسد را به دنبال دارد که این گل ها باعث شفا می شود! بر این اساس نباید از گل در مورد مذکور استفاده کرد، نه به صورت فروش و نه خرید و نه اهدا..

  آنان فتوا داده اند، هر کسی که در بازی فوتبال گل بزند و سپس بدود تا بقیه او را دنبال کنند و بغل نمایند، (همان طور که در آمریکا و فرانسه بازی کنان انجام می دهند) باید به صورتش تف انداخت و تنبیه کرد! زیرا ورزش بدنی شما چه ارتباطی به شادی و بغل کردن و بوسیدن دارد؟ آنان بازی فوتبال را حرام می دانند، مگر با چهارده شرط که فرصت نقل آن نمی باشد.

أحمد حنبل در فتوایى عجیب و غریب در مورد بچّه اى که دو نفر درباره وى ادّعاى پدرى داشته باشند مى گوید: اگر هیچ یک از آن دو نفر دلیل و مدرک قانع کننده اى نداشته باشند و یا دلیل و مدرک هر یک در تضادّ و مخالف دیگرى بود باید آن کودک را بر کسى که قیافه شناس است عرضه کنند پس اگر او تشخیص داد که یکى از آن دو پدر آن کودک است به آن یک نفر ملحق مى شود واگر تشخیص داد که هر دو نفر پدر کودک هستند به هر دو ملحق مى شود و از هر دو ارث مى برد و آن دو نفر هم از او ارث مى برند؛ هم چنین اگر بیش از یک نفر ادّعا داشته باشند، با تشخیص قیافه شناس به همه آنان تعلّق خواهد داشت.

امام غزالى گفته است: حکایت و نقل مقتل حسین بر واعظ و غیر او حرام است، زیرا موجب بغض و دشمنى و سرزنش صحابه که اعلام و بزرگان دین هستند مى شود و آن چه بین آنان از اختلافات و قتل و اسارت پیش آمده است باید توجیهى صحیح براى آن بیان شود چون امکان دارد این حوادث به جهت اشتباه در اجتهاد باشد نه براى طلب ریاست و دنیا پرستى!

تفتازانی در شرح عقائد نسفیه می گوید: نماز پشت سر هر شخص نیک و بدی می توان گذارد به خاطر حدیث پیامبر و نیز به خاطر این که علمای اهل سنت پشت سر هر فاسق و اهل هر نوع هوی و هوس (اگرچه آن کس زناکار و یا لواط کننده ویا شراب خوار باشد) نماز گذارده اند.

خداوند انشاء الله آنان را از خواب غفلت بیدار کند و ما را با اهلبیت علیهم السلام محشور فرماید.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی