بچه های سایبری

جنگی که بود ، راهی که هست
بچه های سایبری

بچه های سایبری لبیکی است به فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری

آخرين نظرات
دوستان

دانلود کتاب حکایت زمستان

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۳ ق.ظ

کتاب حکایت زمستان یکی دیگر از شاهکار های نویسنده ی دفاع مقدس سعید عاکف است. کتاب حکایت زمستان که شامل خاطرات عباس حسین مردی یکی از پر تیراژترین و پر مخاطب ترین کتاب های دفاع مقدس است و به همین دلیل دانلود رایگان این کتاب رو جهت استفاده عموم قرار دادیم که انشاءالله مورد قبولتان باشد.

(دانلود در ادامه مطلب)

دانلود از بچه های سایبری
حجم: 3.74 مگابایت

و من الله توفیق..

نظرات (۶)

من اصلا مذهبی نبودم ولی با خاندن این کتاب مذهبی شدم و حاظر نیستم این کتاب رو از خودم جدا کنم و یکی از الگو های زندگیم ازاده گرانقدر اقای حسین مردی هستند ارزووو میکنم با ایشون ملاقات کنم مثله خودشون که یکی از ارزو هاشون ملاقات با شهید بهشتی بود من همیشه مورد تمسخر مادرم و پدرم قرا. میگیرم چون نماز میخونم و حجابم رو رعایت میکنم ولی من تسلیم نمیشم مثله اقای حسین مردی که تسلیم نشدند الان دخترای۱۴ساله همسن و ساله خودم رو که میبینم خدا رو شکر میکنم و تمام زندگیم رو مدیونه ایشون هستم و تلاشمو میکنم که ببینمشون یا علی
سعیدآقا
شما اطمینان دارید که انتشارات و آقای عاکف حق و حقوقات آقای حسین مردی را پرداخت نکرده اند؟
اگر اطمینان دارید، بفرمائید به ایشان که بروند و شکایت کنند، کما فی السابق؛ حقیر این طور شنیده ام که شکایت هم کرده اند، منتهی مراتب خود ایشان محکوم شده اند...
  • عباس حسین مردی
  • سلام عرض میکنم به خواننده های عزیز کتاب
    نکته ی جالب این کتاب این هست که با وجود اینکه این کتاب مربوط به من و خاطرات بنده هست اما هیچ اطلاعی از عایدات کتاب و نحوه ی چاپ و تکثیر این کتاب ندارم و افرادی ک من اطلاعی ندارم در حال تکثیر و فروش این کتاب هستند
    درصورتی ک جایی لینک دانلودی را مشاهده کردین اطلاع دهید و رایگان دانلود کنید چون کسی حق فروش نسخه الکترونیک کتاب را ندارد
    یا علی
    با سلام خدمت جناب آقای عاکف
    آقای عاکف شما حق همچنین کاری رو ندارید چون طبق گفت و گویی که من با جناب آقای عباس حسین مردی عزیز داشتم ایشان فرمودند هر شخصی که دوست دارد می تواند این کتاب را دانلود و مطالعه کند..وقتی صاحب کتاب راضی هست شما این وسط چی کاره هستید؟؟؟
  • اول شخص مفرد
  • سلام.ببخشید چه جوری میتونم این کتاب رو روی گوشیم که نوکیا آشا و فرمت جاواست نصب کنم؟
    پاسخ:
    باید با نرم افزار adobe reader نسخه جاوا اجرا کنید
    سلام
    کتاب خوبیه ولی مشکلی که داره اسکن شده است اگه می تونی تایپ شده اش رو بذار.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی