بچه های سایبری

جنگی که بود ، راهی که هست
بچه های سایبری

بچه های سایبری لبیکی است به فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری

آخرين نظرات
دوستان

فساد اخلاقی در فتواهای علمای وهابی

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ق.ظ


علاوه بر فتواهای عجیبی که آنان برای زنان صادر کرده اند، مناسب است که مقداری به موضوع فساد اخلاقی در فتواهای آنان بپردازیم.

شیخ “سعیدی” مفتی وهابیت ِبحرین در جدید ترین فتوای خود، دست دادن و روبوسی با زنان نامحرم برای نخست وزیر را حلال دانسته است!؛ او گفته: آقای نخست وزیر ولی أمر مردم به شمار می رود، لذا ممکن است برخی اعمالی که برای مردم حرام  است، برای وی حلال باشدبه گزارش گروه فرق ضاله تیتریک، تاکنون بارها و بارها چهره ها و مفتی های سرشناس وهابی با صدور فتواهای عجیب جنسی، چهره نهفته و واقعی فرقه ضاله و ساختگی وهابیت را نشان داده اند؛ از فتواهای ازدواج با زنان باردار و دختران در سوریه گرفته تا سوء استفاده جنسی از دختران عراقی پس از حمله آمریکا، همه و همه نمونه هایی چند، از ده ها فتوا و رخداد غیر اخلاقی وهابیت است.
اما در جدید ترین رسوایی اخلاقی یکی از مفتی های سرشناس وهابیت، شیخ «یاسر برهامی» از سلفی های مصر در یک برنامه زنده تلویزیونی از جایز بودن نزدیکی با دختران 3 ساله سخن گفتوی که در شبکه ماهواره ای "دریم" سخن می گفت، در ادامه گفت: دین اسلام اجازه داده که از سن 3 سالگی با دختران نزدیکی شود؛ بنده این فتوا را بر اساس آیات قرآن کریم صادر کرده ام!!

اگر مردى آلتش را در پارچه اى بپیچد، سپس با زنى نزدیکى کند ومنى اش را داخل رحم نریزد، نه غسل بر او واجب مى شود و نه حدّ زنا، و ضررى به عباداتش هم نمى زند؛ این سخن از شخصى است بنام عبد القاهر تمیمى که نویسنده کتاب طبقات الشافعیّة او را پیشوایى بزرگ وجلیل القدر و دانشمندى که آوازه علمى اش گیتى را فرا گرفته و علوم ودانشش به خراسان حمل مى‏‏شد معرّفى کرده است
ابن نُجیم حنفى با یک درجه تخفیف همین فتوا را به گونه اى دیگر صادر کرده و مى گوید: اگر مردى آلتش را در پارچه اى بپیچد و با زنى نزدیکى کند پس اگر احساس لذّت کند و حرارت و گرماى درون را لمس کرد حجّ او باطل مى شود، وگر نه ضررى نخواهد داشت!

شاید این فتواها به خاطر فتوای أبوحنیفه است که گفته است: اگر مردى در برابرِ قرار داد ده درهم با مادرش ازدواج و نزدیکى نماید زناکار نخواهد بود و حدّ زناکار هم بر وى جارى نمى شود، و اگر مردى آلتش را در پارچه اى به پیچد و با زنى همبستر شود زناکار نیست و حدّ بر او جارى نمى شود  این سخنان و فتواها حریم قانون خدا را مى شکند و فحشا و گناه را در بین جامعه اسلامى گسترش مى دهد؛ آیا اسلام نابى که از آن دم مى زنند همین است؟

از سوی دیگر شیخ جاسم السعیدی مفتی سرشناس وهابیون بحرین نیز در فتوایی گفته: همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودم، اگر هدف بر طرف کردن کمبود بودجه و ناتوانی اقتصادی بحرین باشد، فروش مشروبات الکلی و تجارت جنسی به اندازه مورد نیاز، البته با اجازه ولی أمر، جایز است!. این فتاوی در صورتی از علمای وهابی صادر می شود که به وضوح، مخالف آیات شریفه قرآن، در خصوص مطلق حرمت شراب است.

 شیخ اسامه القوصی مفتی سرشناس وهابیت نیز در مصر در جدیدترین فتوای خود، دیدن صحنه های غیراخلاقی موجود در فیلم ها را حلال دانست! صدور این فتوا توسط این مفتی سلفی، خشم و اعتراض شدید افکار عمومی مصر را برانگیخته و صدور چنین فتوایی را فاسد کننده جامعه مصر و عاملی برای نابودی بنیان خانواده دانستند. او در این باره می گوید: در سوره یوسف آیاتی وجود دارد که چگونگی رفتار جنسی همسر عزیز مصر را نشان می دهد! با توجه به وجود این آیه، بودن صحنه های غیراخلاقی در فیلم، امری حلال شمرده می شود؛ البته به شرطی که با هدف هدایت امت باشد! اسامه القوصی مبلّغ سلفی مصری با تشبیه فیلم های غیر اخلاقی به داستان حضرت یوسف علیه السلام اظهار داشت: چون نتیجه داستان حضرت یوسف خوب بوده، فیلم های ضد اخلاقی نیز بلا مانع است و می تواند موجب هدایت و دوری فرد از معصیت شود.

از طرفی، بسیاری از علمای وهابی با صدور فتوایی که به «جهاد نکاح» مشهور شده است، از زنان جهان عرب خواسته اند، به سوریه روند و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان مسلح قرار دهند، تا نیاز جنسی آنان ارضاء شود.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از شبستان، یکی از علمای وهابی سعودی در فتوایی جواز ازدواج هم جنس گرایان را اعلام کرد؛ در راستای فتواهای عجیب علمای سعودی، «عیسی بن صالح» یکی از علمای وهابی عربستان ازدواج مرد با مرد دیگر را ( ازدواج همجنس گرایان) جایز دانست.

اگر شخصی دخترش را که در مشرق زمین است برای مردی که در مغرب زمین است عقد کند و پس از گذشت شش ماه این دختر صاحب فرزند شود، این فرزند از آن پدری است که در مغرب زمین زندگی می کرد حتی اگر چند سال گذشته باشد و این مرد و زن هرگز به هم نرسیده و نزدیکی نکرده باشند و هم چنین اگر کسى را از لحظه عقد ازدواج به مدّت پنج سال زیر نظر نگهبانان زندانى کنند، سپس آزاد شود و به منزلش برود و تعدادى فرزند در کنار همسرش ببیند همه آنان فرزندان وى خواهند بود اگر چه فرصت یک لحظه دیدار و ملاقات با همسرش را پس از عقد نداشته است.

فتواى امام مالک و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش که از طریق غیر مشروع یعنى زنا به دنیا آمده باشد و هم چنین با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش که به همین روش به دنیا آمده باشند از فتواهاى عجیب روزگار است و دلیلى که بر جواز آن نیز آورده است نادر تر از خود حکم و شنیدنى است؛ وى مى گوید: به این دلیل نکاح جایز است که این پدر و دختر شرعاً با یکدیگر نسبتى ندارند و بیگانه هستند و چون از راه غیر مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نیست.

مالک و شافعی فتوا داده اند: نکاح و ازدواج با دختر و خواهر و دختر فرزند و دختر برادر و دختر دختر جایز می باشد.

به یاد داشته باشید که اگر چند نفر از شیر یک گوسفند استفاده کنند خواهر و برادر رضاعى مى شوند و داستان محرمیّت و حرمت ازدواج دامنگیرشان خواهد شد؛ شاید در آغاز از شنیدن و خواندن این مطلب تعجّب کنید و به دنبال گوینده و صاحب این فتوا باشید، و او را شخصى مجهول و بى اطلاع از احکام و دستورات شرع به نامید، ولى وقتى که گوینده این سخن شخصى مانند محمّد بن إسماعیل بخارى صاحب و نویسنده معتبرترین کتاب صحیح اهل سنت باشد تعجّب شما بیشتر و بیشتر خواهد شد؛ این فتوا را سرخسى در کتاب مبسوط از قول بخارى نقل کرده و خودش به جنگ وى رفته و مى گوید: اگر دو پسر بچّه ازگوسفند و یا گاوى هم زمان شیر بخورند حرمت رضاع و شیر خوارگى محقّق نخواهد شد، زیرا در رضاع و شیرخوارگى نسب شرط است و بین انسان و حیوان نسبتى وجود ندارد. بنابراین خوردن شیر حیوان موجب تحقّق رضاع و حرمت چیزى نخواهد شد؛ سپس مى گوید: همین فتوا سبب اخراج و تبعید بخارى از بخارا شد.  

ابن حزم گفته است: استمناء مرد همانند بازى کردن زن با فرجش مباح است و حرام نیست؛ سپس به دو آیه از قرآن استدلال مى کند ومى گوید: خداوند در این آیه فرموده است: (وقد فصّل لکم ما حرّم علیکم) و چون تفصیلى در باره استمناء نیامده است پس جایز است. و نیز در این آیه که فرموده است: (خلق لکم ما فی الأرض جمیعا) و در ادامه مى گوید: چون از مکارم اخلاق و فضایل نیست گروهى از آن اکراه داشته و گروهى آن را جایز دانسته اند.

ابن مفلح (از علمای اهل سنت) می گوید: زن نیز مانند مرد می تواند چیزی شبیه آلت را برای خود استعمال کند؛ سپس ادامه می دهد: استمناء عبارت است از کاری که به واسطه آن منی از انسان خارج شود و امام احمد بن حنبل با وجود ورع و تقوایی که داشت این کار را جایز می دانست؛ چرا که این کار خارج کردن مواد زائد از بدن است! لذا انسان می تواند هر وقت لازم بود این کار را انجام دهد و اصل وریشه آن به حجامت و رگ زنی برمی گردد!

شافعی (رئیس شافعیه) منی را پاک می داند، به سبب آن که خداوند در قرآن می فرماید: "ما بنی آدم را گرامی داشتیم." پس چگونه او را گرامی دارد در حالی که منی که اصل اوست نجس باشد.

أحمد بن محمّد صاوى از فقیهان گروه و فرقه مالکى فتوا مى دهد: اگر شخصى با تمام بدنش داخل عورت زنى بشود نزد ما نصى بر حکم و وظیفه او نیست؛ ولى جناب شافعى گفته است: اگر اوّل با آلتش داخل شود بر هر دو غسل واجب است و گر نه واجب نیست. و از آن بدتر تراوشات فکرى اسلام شناس سنّت پیشه دیگر است که گفته است: اگر مردى آلتش را در آلت مرد دیگرى داخل نماید بر هر دو نفر غسل واجب مى شود.

اگر مردى از قسمت پایین بدن همسرش داخل شکمش شود آیا غسل بر وى واجب است، یا نه؟ جواب داده اند: اگر از پاهایش داخل شده باشد غسل واجب است و اگر با سرش داخل شده باشد واجب نیست.

ابن قیم جوزیه در کتاب اغاثة اللهفان 2/515 نوشته است که: یکی از علمای اهل تسنن کتابی در حلال بودن لواط به فتوای مالک نوشته است! و نیز ابن شهر آشوب نقل کرده است که جاحظ نیز کتابی دارد به نام "دارئة الحد عمن یتعاطی الغلمان" یعنی برداشته شدن حد از کسانی که با نوجوانان لواط می کنند.

اگر تا کنون شنیده بودید که سگ و خوک نجس و حرام گوشت هستند ولى بشنوید که رئیس فرقه مالکی ها فتوا به پاکى و حلیّت داده است، و مى گوید: سگ ها و خوک ها طاهر و پاک هستند و نیم خورده آنان نیز پاک و مى شود با آن وضو گرفت و آن را نوشید واگر پوزه آنان با غذا تماسّ پیدا کرد آن غذا حرام نیست و دستور به شستن ظرف غذا صرفاً از روى تعبّد است نه دلیل شرعى.

نظرات (۱)

واقعا با این کارشون چه ظلم بزرگی به مسلمانان و چه ضربه ای به ریشه اسلام میزنند.انشالله هر چه زودتر ریشه کن بشن. اللهم عجل لولیک الفرج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی