بچه های سایبری

جنگی که بود ، راهی که هست
بچه های سایبری

بچه های سایبری لبیکی است به فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری

آخرين نظرات
دوستان

دانلود کتاب سفر سرخ،زندگی نامه شهید علم الهدی

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۵۷ ق.ظ

کتاب سفر سرخ روایتگر زندگی شهید سید حسین علم الهدی است که بخاطر داستان زیبای زندگی شهید علم الهدی دارای محبوبیت زیادیست . نویسنده ی کتاب سفر سرخ آقای نصرت الله محمود زاده هست . این کتاب برگزیده جشنواره ربع قرن کتاب دفاع مقدسه به همین خاطر حتما این کتاب رو مطالعه چه بصورت کتاب چاپی چه بصورت کتاب الکترونیکی.دانلود این کتاب رو به صورت رایگان برای شما دوستان قرار دادم تا استفاده کنید البته بگم این کتاب الکترونیکی بصورت تایپ شده است و اسکن شده نیست.

امیدوارم شهید علم الهدی الگو برای ما جوانان قرار بگیره.

کتاب سفر سرخ

(دانلود در ادامه مطلب)

دانلود از بچه های سایبری
حجم: 5.3 مگابایت

هزینه دانلود:یه صلوات جهت تعجیل در فرج آقامون

و من الله التوفیق...

نظرات (۱۸)

سلام خ ا خیرتان دهد

نویسنده کتاب راضی هستند به پخش پی دی اف؟

  • مستاجر الله
  • نتونستم دانلود کنم چیکار کنم کمکم کنین نکنه سرکاریه 😢
    سلام 
    من هنوز منتظر جوابتونم...
    میشه از محتوای کتاب سفر سرخ برای کارهایی مثل برنامه نویسی اندروید استفاده کرد؟
    خواهشا جواب بدید
    لطفا...
    سلام من این کتاب رو خریدم ولی جلدش فرق داره
    سلام خسته نباشید
    از محتوای این کتاب می تونیم برای کار های مثل برنامه نویسی استفاده کنیم
    پاسخ:
    سلام،بله خیلی هم عالیه
  • آسمان کمیل
  • اجرتون با سیدالشهدا...بسیار سپاسگزاریم
    سلام.
    بهترین‌ کتابی که در عمرم خوندم این کتابه.طوری به شخصیت اون وابسته شدم که وقتی کتاب تموم شد گریه کردم.
    فوق العاده است.
    به همه توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونید.
    یاعلی مدد
    واقعا کتاب عالی است خصوصا برای قشر دانشجو
    کسی که دنبال الگو می گرده این کتاب خیلی می تونه کمکش کنه
    شخصیت علم الهدی آدمو مبهوت می کنه ... یه حسین علم الهدی و این همه فعالیت ...
    سلام .میشه فایل صوت این کتابو هم بذارید.
    سلام ببخشید انتشار این کتاب بااجازه ی مولف اون؟؟
    پاسخ:
    سلام
    بله...خودشون کتاب الکترونیکیش رو منتشر کردن
    با سلام بنده در اسفند 94 توفیق حضور در گلزار شهدای هویزه را پیدا کردم و خیلی دلم شکست و منقلب شدم و به جهت کمک در ترویج فرهنگ شهادت و ... یک جلد کتاب خریدم. التماس دعا
    پاسخ:
    حتما مطالعه اش کنید
    ایشالله که بتونید از این شهید استفاده کنید
    اجرتون با امام حسین بچه ها کتاب شهید ابراهیم هادی به نام سلام بر ابراهیم وکتاب سیدمجتبی علمدا به نام علمدار را حتما بخونید
    خدا خیرتون بده
    تو هویزه نشد کتابو بگیرم بعد هرجا گشتم پیدا نکردم
    واقعا ممنون
    خیلی ممنون
    سلام دستتون درد نکنه اجرتون با صاحب الزمان(عج)
    یا على
     من الله التوفیق
  • برای دوست...
  • شهید علم الهدا:

    عاقلانه فکر میکنیم وعاشقنه عمل میکنیم.

    وبلاگ زیبا وخوبی دارین.موفق باشین.خوشحال میشم بهم سربزنین.

    در÷ناه مهدی زهراو.

    یازهرا(س)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی