بچه های سایبری

جنگی که بود ، راهی که هست
بچه های سایبری

بچه های سایبری لبیکی است به فرمان جهاد نرم مقام معظم رهبری

آخرين نظرات
دوستان

بعضی دیگر از آثار مخرب فیلم های هالیوود

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۸ ب.ظ

...ادامه

نتیجۀ تماشای این‌گونه فیلم‌ها چیزی نیست، مگر پاشیده‌شدن خانواده‌ها و طلاق، به وجود آمدن پسران و دختران فراری و نامشروع، قتل‌های خانوادگی، خیانت و تمکین نکردن همسران به یکدیگر، بدحجابی که از مهم‌ترین معضلات اجتماعی ما است، اطاعت‌نکردن فرزندان از والدین، پرشدن زندان‌ها و... . رئیس پلیس وقت امنیت اخلاقی استان اصفهان در سال 1387 می‌گفت: با بررسی زندان‌ها، متوجه شدیم که علت عمده ارتکاب جرم‌ در اکثر جوانان ماهواره است؛ دادستان یکی از شهرستان‌های استان اصفهان نیز در جلسه ای می‌گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، معلوم گردید که‌ اکثر پرونده‌های موجود در دادگستری، ریشه در ماهواره دارد.

(به ادامه مطلب مراجعه شود)

به همین دلیل است که نتانیاهو لعنت الله علیه در مجلس نمایندگان آمریکا می گوید: من یک بار به رئیس سازمان سیا گفتم که بهترین راه ایجاد دگرگونی در ایران، استفاده از ماهواره های بسیار قدرتمند است که برنامه های تلویزیونی هالیوود را در ایران پخش کند؛ این گونه برنامه ها واژگون کننده است.

جیمز رابرت پریش در کتاب «طلاق های هالیوود» می گوید: در حالی که از نظر علاقمندان به سینما، بسیاری از ستاره های هالیوود اسطوره اند، ولی این اسطوره ها در زندگی شخصیشان با مشکلات فراوانی روبرو هستند و طلاق به امری متداول در میان آن ها تبدیل شده است؛ او سپس نام می برد که فلان بازیگر با دو طلاق رکورددار کمترین طلاق است!

البته اخیراً توسط رسانه‌ ایران حرکتی رو به جلو در جهت مبارزه با این‌گونه فیلم‌ها صورت گرفته است و فیلم‌هایی مانند امام علی علیه السلام، مریم مقدس علیها سلام، مختارنامه، ملک سلیمان علیه السلام، مردان آنجلس (اصحاب کهف) و کارتون‌های پیامبران علیهم السلام با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده و به لحاظ کثرت بیننده، رکوردزنی کرده است.

یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های شبکه‌های تلویزیونی برای جذب و حفظ مخاطب، پخش سریال‌های دنباله‌دار است؛ سریال دنباله‌دار به جهتهیجان و حالت تعلیقی که در متن داستان دارد، مخاطب را به دنبال خود می‌کشاند، اما متولیان رسانه‌ تنها به ایجاد هیجان در سریال، بسنده نمی‌کنند و دنیایی از پیام‌های فرهنگی خودشان را در قالب این سریال به خورد مخاطب می‌دهند.

از بین سه هزار شبکه ماهواره‌ای، 454 شبکۀ آن فقط سکس و تصاویر مستهجن نمایش می‌دهند که حیا و عفت و ایمان هر بیننده‌ای را بر باد می‌دهد؛ هم چنین 380 شبکه آن نیز24 ساعته کنسرت رقص و موسیقی همراه با حرکات شهوت‌انگیز ارائه می‌دهد. شبکه های موسیقی مانند جام جم، متعلق به ایرانیان لس آنجلسی است؛ نکته جالب توجه این است که به گفته متخصصین خودشان، عمده این موسیقی ها فقط آلودگی صوتی است و ارزش هنری ندارد!؛ البته برخی از این شبکه ها، گاهی فیلم نیز پخش می کنند.

ولف آدلر پروفسور دانشگاه کلمبیا است که در مورد آثار موسیقی می گوید: بهترین و دلکش ترین نواهای موسیقی، شوم ترین آثار را بر روی سلسله اعصاب انسان، باقی می گذارد.

قرآن کریم حتی از نزدیک‌شدن به گناهانی که در رابطه با غریزه جنسی است، به شدت نهی کرده و می‌فرماید:

وَ لَا تَقْرَبُواْ الْفَوَاحِشَ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَ مَا بَطَنَ (سوره انعام آیه151)

و به کارهاى زشت چه پنهان و چه آشکارا نزدیک (هم) نشوید.

این در حالی است که برای گناهان دیگر، با این‌که از گناهان کبیره هستند، به این شدت نهی نفرموده است و فقط دستور به ترک آن ها داده است.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی